Re: Inbjudan till Lego-träff i Eskilstuna
Newsgroups:
lugnet.loc.se
Date:
Mon, 17 Dec 2001 08:34:35 GMT

In lugnet.loc.se, Anders Isaksson writes:
Hej alla!

Lördag-Söndag 2002-01-12, 13 kommer vi att försöka träffas
några/många Lego-fantaster hemma hos mig (Anders Isaksson)
här i Eskilstuna.

I år har Johannes bestämt temat: Borg (Castle), vilket jag
själv skulle vilja utvidga till "Sagan om Ringen". Åsikter
är välkomna!

Som utpräglad borg människa passar det mej utmärkt :)
Aktivitetstyper:
================

Beundra modeller/idéer (jag har fler idéer än modeller)

Skulle det finnas plats så har jag en ganska stor borg modell (som borde hinna
bli klar till dess) som jag kan ta med mej (80x130cm stor).
http://elinlego.topcities.com/tol01.jpg (varning stor bild!)

Övernattning:
=============
Jag kan erbjuda sängplats för 4-5 personer, och har golv
som räcker för några till.

Långväga gäster kan givetvis få anlända redan på fredagkvällen
om det passar transporten bättre.

Vägbeskrivning skickar jag i privat e-post till dem som behöver
det, skriv bara och fråga.

Jag och min pojkvän kommer gärna. Vi kommer från Uppsala så någon form av sov
plats skulle tacksamt tas imot :)

En vägbeskrivning kan nog också behövas, vi kommer med bil.

/Elin