 Local / Sverige / *2555 (-5)
  Robbot Wars

HAHAHAHHAHAHAHAA!!! (Akira skarattar högt för sig själv) jag har just byggt de ultimata vapnet å kommer krossa alla i Robbot Wars = P om jag bygger 2 robbotar får jag va med 2 gånger då? = P /Akira (20 years ago, 20-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: 4496 för 298,- på ICA Maxi

"Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message news:IC5v13.q4n@lugnet.com... (...) Aha.. trodde att det var ännu en småländsk variant på lågpris-Mecka.. för vallfärdande pensionärer transporterade i buss. (Givetvis stannar bussen i ALLA (...) (20 years ago, 19-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: regler

(...) Vi bygger bilarna på plats med Olofs LEGO. Men vill du bygga fordon som inte ska tävla utan som du bara vill testa utför banan står måtten du behöver veta här: (URL) (20 years ago, 19-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: regler

(...) Men vad är måttet på banan? och är de nån max längd på fordonet? /Akira (20 years ago, 19-Feb-05, to lugnet.loc.se)

  Re: 4496 för 298,- på ICA Maxi

(...) Det är i princip det enda de har, utom till jul - om jag förstått deras affärskoncept. /T (20 years ago, 19-Feb-05, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact