 Local / Sverige / *1885 (-5)
  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

(...) det bara på de ryska namnen du sakrev, men där ska det väll vara lite konstigt antar jag... /Henrik (21 years ago, 5-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  FIRST LEGO League

Minner om FIRST LEGO League som arrangeres kommende lørdag, 8. november. FLL arrangeres samtidig på flere steder over hele verden. Mere info for Skandinavia på (URL) er jeg med og arrangerer på Norsk Teknisk Museum i Oslo. Thomas (21 years ago, 4-Nov-03, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.se)

"Anders Isaksson" <isaksson.etuna@REMO...tninet.se> skrev i meddelandet news:HnsoMw.59z@lugnet.com... (...) Det blev visst mest skräp av det försöket - jag blev tvungen att ställa om Outlook Express teckensnitt till "Kyrilliska (ISO)" för att se (...) (21 years ago, 3-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

(...) Tack, tack. Jo videosnuttarna kommer inom kort (hoppas jag) måste bara koppla in datorn med redigeringskortet, hoppas att mjukvara och hårdvara fungerar, fundera ut hur allt fungerade och sen redigera - det var ett tag sen :) (...) Aha, en (...) (21 years ago, 4-Nov-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

(...) Gott, jag uppdaterar sidan snart. Fast de krylliska bokstäverna kom inte fram nått vidare så det får fortsätta stå på svenska eller med västerländsk font :) /Tobbe (21 years ago, 4-Nov-03, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact