 Local / Sverige / *1805 (-5)
  Re: Kung Carl XVI Gustav på besök i LEGOLAND.

Jösses vad du har koll! Gott jobbat, Tobbe. // Anton "Tobbe Arnesson" <StPnAtM@lotek.nu> wrote in message news:Hn7Mtu.J4r@lugnet.com... (...) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Kung Carl XVI Gustav på besök i LEGOLAND.

Och så har Kungen och drottningen varit i LEGOLAND: (URL) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  LEGO vann över Biltema i Norge ang. Coko.

(URL) 1 2003 LEGO Company wins Norwegian lawsuit LEGO Company has just won a lawsuit against the sales company Biltema at the Norwegian court Drammen Tingrett. The lawsuit involves Biltema’s sale and marketing of Coko products – clear imitations of (...) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.dk, lugnet.loc.no, lugnet.loc.fi)

  Re: Officiell inbjudan till SweLUG #5!

Nu börjar det dra ihop sig! Jag har tyvärr inte hunnit bygga någn robot ännu, det var alldeles för skoj att bygga moduler :) Men jag har börjat och har en snabblösning klar i huvudet, om någon annan tar med sig en vill säga! Funderar ni på om ni ska (...) (21 years ago, 23-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: FOTW: LösviktsLEGO!

(...) har (...) Jag var ute på Sagoland och rotade ihop 4 påsar idag. Jag hittade både runda 1x1 och 2x2 i sandblått. Jag har inte orkat öppna, sortera och inventera bitarna/påsarna än. Det blir nog efter helgen. Jag minns ändå klart att jag hittade (...) (21 years ago, 22-Oct-03, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact