 Local / Sverige / *1740 (-5)
  Re: Välkomna som Lugnetmedlemmar!

(...) Tack så mycket för välkomnandet, det kändes trevligt. Jag har varit rätt mycket och läst här på lugnet sen jag upptäckte det. Lugnet känns verkligen som en guldgruva. Tog dock ett tag innan jag blev medlem. Här hemma hos mig bygger jag massa (...) (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Reklam

(...) Det har jag missat, ser sällan eller aldrig på TV. Går den på fyran? Här är OnLine-versionen (dock inte av reklamfilmen): (URL) (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Om 6929 var född 5 år tidigare

"Ralf Jonasson" <raffej@telia.com> wrote in message news:HMDoML.C5J@lugnet.com... (...) Nu blev jag inspirerad... watch out! =) /Jocke (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Reklam

Har ni sett den nya reklamen från OKQ8? Den är gjord i LEGO® och gäller en tävling med fina Lego®priser. /Johan Vettefors (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Om 6929 var född 5 år tidigare

(...) När får vi se '03:an? :) /Tobbe (21 years ago, 7-Oct-03, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact