 Local / Sverige / *1495 (-10)
  Re: En återuppväckts problem..

"Ralf Jonasson" <raffej@telia.com> skrev i meddelandet news:HDG0y5.1snv@lugnet.com... (...) liten, (...) Välkommen tillbaka! (...) sen (...) som (...) Det är givetvis så, att man trivs med det man är van vid, då behöver man inte tänka utan (...) (21 years ago, 16-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: En återuppväckts problem..

(...) Den problematiken känner jag igen! (...) Oja! Efter ett tag inser att man att man bara kan bygga si och så med de "gamla" bitarna och vill man bort från det fyrkantiga måste man ta till sig av det nya... Ska man dessutom tävla om de som (...) (21 years ago, 17-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Meet the Johnson Family!

Hi all! I made a cool little discovery today and quickly made this page, I hope it will generate a little laugh or at least a smile to brighten your day! (URL) regards, /Tobbe (URL) SPAM when e-mailing) (21 years ago, 16-Apr-03, to lugnet.fabuland, lugnet.announce.moc, lugnet.fun, lugnet.loc.se, lugnet.technic) !

  Re: En återuppväckts problem..

Blocket är väl där det kan dyka upp fynd ibland men annars skulle jag nog rekommendera ebay.com kan hitta riktiga fynd där, frakten från utlandet är inte dyrare än inom Sverige. Hittils har jag inte blivit lurad trots att jag har köpt för 10k+ (URL) (...) (21 years ago, 16-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  En återuppväckts problem..

I höstas väcktes mitt stora LEGO-intresse efter ett uppehåll på 15-20 år. Jag har nu råd att köpa de stora sakerna jag aldrig fick när jag var liten, och allt är bra så långt. Men när jag ska ge mig in på att bygga egna saker, upptäcker jag att det (...) (21 years ago, 16-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Räkna lego-bitar

(...) Hej och hjärtligt välkommen! (...) Nu är bättre än sen, men fortfarande inte lika bra som förut :-P (...) Egentligen bidrar var gubbe med 10 enheter: Hår Huvud Bröstkorg 2 x armar 2 x händer Höft 2 x ben Fast den vanligaste definitionen är: (...) (21 years ago, 16-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Räkna lego-bitar

Hej! Måste ju skriva mitt första inlägg nån gång så varför inte nu? Jag undrar hur man räknar antal bitar, tex på LUGNET? Räknas delarna till gubbarna? Varje gubbe bör ju då bidra med minst 4 bitar? /Ralf -- ===...=== Ralf Jonasson raffej@telia.com (...) (21 years ago, 15-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Hur laddar man in bilderna?

(...) 1) Ta bilder 2) Fixa så att du får dem i datorn, förslagsvis sparade som JPEG med en bredd av ungefär 750 pixlar. 3) Skapa ett konto på Brickshelf (eller logga in om du redan har ett). 4) Ladda upp bilderna dit, ett tips är att komprimera dem (...) (21 years ago, 15-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Re: Inför LEGO-träffen i helgen!

(...) Så lite så, kul ni kunde komma förbi! (...) De finns OnLine de med, fast jag tänkte att du som är modembunden skulle föredra dem på CD :) (...) Jag har en del som återstår för egen del. Allt är i vart fall sorterat nu. Återstår att rigga (...) (21 years ago, 15-Apr-03, to lugnet.loc.se)

  Hur laddar man in bilderna?

Hej! Har spenderat dagen med att bygga en Mk 4 Combat Tank och skulle gärna vilja att den sattes upp på SweLugs forum. Hur gör man? Tacksam för svar /Sebbe (22 years ago, 14-Apr-03, to lugnet.loc.se)

Redisplay Messages:  All | Compact