 Local / Sverige / *1210 (-5)
  Re: SweLUGfest datum?

(...) Ajaj, inställt för min del. Min dotter och min ex-fru ville flytta umgänget till ett lite längre runt jul/nyår, och snäll som jag är, gick jag med på det. /Tore (22 years ago, 1-Nov-02, to lugnet.loc.se)

  SweLUGfest datum?

Hej hej! (börjar känna mig överrepresenterad här) Nu har jag fatt OK fran bossen, sa nu är det bara att tuta och köra! Förslag pa datum, efter att ha läst Tores inlägg tidigare är helgen vecka 47, 22 tom 24 november. Tankar? Senare i december börjar (...) (22 years ago, 30-Oct-02, to lugnet.loc.se)

  3033 Blue tub?

Hej! Är det nagon som vet vart det finns 3033 Blue tubs kvar i Sverige? Jag sag ett par i Östersund förra aret men de var borta när jag hade pengar :( (22 years ago, 28-Oct-02, to lugnet.loc.se)

  Re: All your Microscale Moonbase are belong to Us.

(...) Anders, I know this may sound a bit naive, but I'm not exactly sure what I need to do to set up my own web site yet. Earthlink, my ISP, provides space and software, so perhaps this weekend I'll check it out and set up a site. In the meantime, (...) (22 years ago, 27-Oct-02, to lugnet.loc.se, lugnet.space)

  Re: All your Microscale Moonbase are belong to Us.

"Tony Alexander" <tw0nst3r@startrek.net> skrev i meddelandet news:H4KMxu.DF2@lugnet.com... (...) -- Anders Isaksson, Sweden BlockCAD: (2 URLs) (22 years ago, 26-Oct-02, to lugnet.loc.se, lugnet.space)

Redisplay Messages:  All | Compact