 Help on Searching

 Local / Polska / 92
  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

Macku, (...) Masz racje, zrobie go jako jeden z dzialow mojego sklepu (...) Co mi brakuje w sklepie? Ktory Twoim zdaniem sklep jest najbardziej znany w Polsce? Wiesz co, nie nastawiam sie na duze zyski (jesli wogole beda) zwiazane ze sprzedaza (...) (20 years ago, 24-Jun-04, to lugnet.loc.pl)

  Re: Witam wszystkich (czterech?) bywalców

(...) Ze czegos brakuje - nie powiedzialem. Ze Twoj sklep nie jest jedyny, to pewne. Ale przyznaje, ze "najbardziej znany" to pojecie wzgledne; powiedzmy wiec, ze to ja trafilem do niego pozniej niz do innych. (...) Bardzo sluszna strategia. Moze (...) (20 years ago, 24-Jun-04, to lugnet.loc.pl)