 Local / Norge / 195
    Årets modell- og hobbymesser —Thomas Waadeland
   For å være litt tidligere ute i år... Modellmessen 2005 arrangeres 1.-2. oktober i Solberghallen utenfor Drammen. M.a.o samme sted som i fjor. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal stille med salgsstand i år. Vurderer å stille som (...) (19 years ago, 7-Jul-05, to lugnet.loc.no)

        Re: Årets modell- og hobbymesser —Bjørn-Erik Gunnerød
   (...) Jeg er gjerne med! Har allerede en del ting som kan brukes. Bjørn-Erik Gunnerød (19 years ago, 11-Jul-05, to lugnet.loc.no)