 Local / Norge / 195
194  |  196
Subject:
Årets modell- og hobbymesser
Newsgroups:
lugnet.loc.no
Date:
Thu, 7 Jul 2005 11:32:35 GMT

For å være litt tidligere ute i år...

Modellmessen 2005 arrangeres 1.-2. oktober i Solberghallen utenfor Drammen.
M.a.o samme sted som i fjor. Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal
stille med salgsstand i år. Vurderer å stille som privatperson med en ren
utstillingsstand, siden det er gratis. :)

Er det evt andre som kunne tenke seg å være med på å bygge opp en felles stand?
F.eks en toglayout der flere kan være med å bygge hver sine elementer. Krever i
tilfelle litt planlegging for å få ting til å passe sammen.

Info: http://www.modellmessen.com/

Andre messer høsten 2005:
17. september, Norwegian Challenge XIII Model Car Show, SIF-huset, Drammen
8.-10. oktober, Modelljernbaneutstilling, Tunhallen på Slettebakken, Bergen
29.-30. oktober, Modell- og hobbymesse, Farrishalen, Larvik
29.-30. oktober, Modell- og hobbymesse, Voll idrettshall, Stavanger

Rykter sier at det er en gjeng med et større LEGO-toganlegg som pleier å stille
på Modelljernbaneutstillingen i Bergen. Noen som kjenner dem?

Thomas