 Local / Norge / 181 (-20)
  Re: Modellmessen

"Thomas Waadeland" <thomas@kringsjaa£re...s£nett.no> wrote in message news:I7A3pn.CqB@lugnet.com... (...) Jeg tror nok også at ett generelt Norsk LUG måtte være tingen å starte, intill folket får opp øynene for at det finnes andre med samme hobby (...) (20 years ago, 16-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

Uansett, det er derfor jeg ser for meg trondheim som ett naturlig utgangspunkt til ett eller annet. Det blir jo sånn ca midt i landet. prøv å gå inn på www.modelshow-europe.com og se litt der. Se hvor snevert det er :) ! Det var og uansett ett (...) (20 years ago, 16-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

Vel, det ble et temmelig snevert utgangspunkt for en messe, og helt uinteressant for meg. Tror heller du bør stille med egen stand på en av de etablerte hobby-/modellmessene, så vil du kanskje komme i kontakt med folk. Det er også en fin måte å (...) (20 years ago, 16-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

Tja, jeg har aldri sett for meg noe norsk LUG som noe annet enn en temmelig løst organisert gruppe som først og fremst treffes på nettet, gjerne her på LUGNET. Kanskje med ett årlig IRL-treff, gjerne i form av en LEGO-festival/messe åpen for (...) (20 years ago, 16-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

Det er jo derfor jeg tror at om vi som er på lugnet pr idag, kan begynne å planlegge en messe allerede nå, relatert nettopp til mocs, og lodde stemningen derifra. Her tror jeg muligheten for å komme i kontakt med AFOL's er mye større enn om man skal (...) (20 years ago, 15-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

"jan-tore" <webmaster@nospamjts...eller.com> wrote in message news:I72rF5.pEr@lugnet.com... (...) tror (...) annonsert (...) Kunne kansje vært en ide å åpne shop@home for å levere til Norge også? ((URL) burde vært en fin start for å få igang ett (...) (20 years ago, 12-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

Hei igjen Vel, modellmesser osv har jo ikke vært i flertall i dette landet her, så jo, det var vel på tide at vi fikk igang noe sånt vi og :) Uansett, jeg så lenger nede at det var diskutert en norsk lug, vel, jeg tror det blir å begynne i feil (...) (20 years ago, 12-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  FIRST LEGO League

Og så til det jeg egentlig skulle poste om i dag: Minner om FIRST LEGO League i morgen, lørdag 13. november. Arrangeres flere steder i Norge og Skandinavia. Sjekk (URL) for mere info. Enkelte av arrangørbyene streamer arrangementet, så det går an å (...) (20 years ago, 12-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

(...) En titt på utstillerlista viser at LEGO Norge har egen stand. :-) Thomas (20 years ago, 12-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

Hva da "for tidlig"? Følg med på (URL) neste messe. Sted og tid på året har variert litt de siste årene. Ellers arrangeres det hobby- og modellmesser flere steder. Neste på Østlandet er vel (URL) egen hobby+fridtidmesse. Jeg kommer ikke til å stille (...) (20 years ago, 12-Nov-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

Hallo Det var vel ikke for tidlig? Uansett, hvor og når er neste messe? "Thomas Waadeland" <thomas@kringsjaa£re...s£nett.no> wrote in message news:I4qwnw.t4I@lugnet.com... (...) (20 years ago, 12-Feb-04, to lugnet.loc.no)

  50% på SmartClub

Var en tur innom SmartClub i Oslo i dag. Som vanlig hadde de en del LEGO til 50%, men denne gangen hadde de faktisk en del bra sett på salg. Bl.a My Own Train-vognene 10015, 10016 og 10017 til kr 89,-. De har også en haug småposer med brikker til kr (...) (20 years ago, 28-Oct-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

"Thomas Waadeland" <thomas@kringsjaa£re...s£nett.no> wrote in message news:I68vLB.1yKn@lugnet.com... (...) Morro at det skjer noe i Norge også :) Bare synd den messa var så langt unna Tromsø... Hilsne Øyvind Steinnes (20 years ago, 27-Oct-04, to lugnet.loc.no)

  Re: Modellmessen

(...) Og her er noen mer eller mindre vellykkede bilder fra Modellmessen i helga: (URL) (20 years ago, 27-Oct-04, to lugnet.loc.no)

  Modellmessen

Jeg stiller også i år med en liten Mindstorms-stand på Modellmessen 23.-24. oktober. Denne gang utenfor Drammen. Se (URL) prøver også å få til en mer generell LEGO-stand sammen med en entusiast i fra Horten. Er det noen fler som ønsker å være med og (...) (20 years ago, 28-Sep-04, to lugnet.loc.no)

  Bick-a-brick på Xtra-Leker i Tromsø

Bare sånn til Info så har de nå en stor eske med løse LEGOdeler av forskjellig slag hvor man kan fylle en ziplock pose til 29,50 kr pr pose med LEGO. Var litt av hvert i den eska der, bedre pris pr kilo/del enn den som var på "Audun Automat" (...) (20 years ago, 14-Jul-04, to lugnet.loc.no, lugnet.loc.no.tr.tro)

  Re: Løsvekt til enda et nivå i Billund

Oj... Hoppas jag inte åker till Legoland i sommar :-D /Tobbe (20 years ago, 7-Jul-04, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk)

  Løsvekt til enda et nivå i Billund

Selv om det er snart 3 uker siden vi var i Legoland kan jeg herved dele med dere hvordan løsvekten var organisert der: En kasse på ~1,5x4,5 m, omtrent en meter høy, fylt med Lego. Fyll plastbokser på ca. 15 liter for DKK 599,-. Dette var himmelen (...) (20 years ago, 6-Jul-04, to lugnet.loc.se, lugnet.loc.no, lugnet.loc.dk)

  Re: LEGO Galidor figures

(...) In the Netherlands they're being dumped for around 3-4 Euro each, depending on size. And still none are sold as of yet... although that couldnt have anything to do with the excellent design right? :D :D (20 years ago, 16-Jun-04, to lugnet.general, lugnet.loc.no)

  LEGO Galidor figures

Today I discovered the Galidor figures for sale for the first time here where I live (Tromsø, Norway. They was on sale too.... Is 50NOK (about 6 euro or 7.3 US $) cheap for those figures? Even if they are cheap I dont think I will buy any for (...) (20 years ago, 16-Jun-04, to lugnet.general, lugnet.loc.no)

Redisplay Messages:  All | Compact