Re: RIS 100 gulden duurder?!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 3 Aug 2001 22:32:41 GMT

In lugnet.loc.nl, Marten Klencke writes:
Hoi!

Ik ben net terug van de vakantie en vroeg me af of de RIS 2.0 nu
verkrijgbaar is bij Shop At Home. Ja dus, maar wat zie ik? RIS 1.5 en 2.0
zijn allebei opeens fl 599 in plaats van fl 499!

   Dat is helemaal gek.  De oude prijs is maar goedkoper dan Amerikaanse
   prijzen, die in NGL tussen 500 en 550 zijn.  Ik weet niet waarom hij
   net nu zoveel duurder in Nederland is.  Heeft LEGO 't pakje veranderd?

   Wacht voor de prijzen in Euro's te komen.  Dan mocht alles OK zijn.
   (Vraagje:  Hoe groot zijn de andere Europese prijzen, tussen 1.5
   en 2.0 RIS's?)  Misschien zullen wij andere loc.*-groepen vragen.

Weet iemand waarom dit is? (hoge dollarkoers, etc. btw, het is in Amerika
duurder dan in Denemarken, ook gek). En is het in Nederland mogelijk om het
ergens goedkoper te krijgen?

   De dollarkoers is nu niet hoger als de koers durend 't hele jaar
   2000 was, dus vind ik hem niet de probleem.  Is RIS in Denemarken
   gemaakt, of in Connecticut...?  De locatie mocht de verschillende
   prijzen uitleggen.

   Ik kan niet de andere vraagje antwoorden want ik woon nu weer in VS.
   :)

   groeten van je favoriet buitenlander (hopelijk),

   LFB