Subject:
RIS 100 gulden duurder?!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Fri, 3 Aug 2001 18:08:21 GMT

Hoi!

Ik ben net terug van de vakantie en vroeg me af of de RIS 2.0 nu
verkrijgbaar is bij Shop At Home. Ja dus, maar wat zie ik? RIS 1.5 en 2.0
zijn allebei opeens fl 599 in plaats van fl 499!

Weet iemand waarom dit is? (hoge dollarkoers, etc. btw, het is in Amerika
duurder dan in Denemarken, ook gek). En is het in Nederland mogelijk om het
ergens goedkoper te krijgen?

Alvast bedankt!

Marten Klencke