  Re: authenti-dinges

(...) Volgens mij heeft het niks met lidmaatschap te maken, ik post nu vanaf mijn werk en daar ben ik niet ingelogged. Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met posten (via de webinterface). Ik meen in de NNTP nieuwsgroep gelezen te hebben dat (...) (23 years ago, 20-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: authenti-dinges

(...) Todd had veel beter gewoon NNTP authentication aan kunnen zetten IMHO... iedere goede newsreader ondersteunt dit, scheelt een hoop gezeur. Ik blijf wel een newsreader gebruiken, de webinterface vind ik helemaal omslachtig, maar ik zal vanaf nu (...) (23 years ago, 20-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: authenti-dinges

"Jan-Albert van Ree" <javanree@vanree.net> wrote in message news:GF85Lz.7H9@lugnet.com... (...) problemen (...) Het zit 't em er blijkbaar in dat NNTP authenticatie niet op berichniveau werkt, dus als ik onder mijn eigen account inlog via NNTP kan (...) (23 years ago, 20-Jun-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: authenti-dinges

Tot nu toe heb ik weinig problemen. Ik krijg een mail binnen met een of andere adres erin, klik dit vervolgens aan, de browser start en ik moet klikken op de gewenste button. En als dat ja is, krijg je een bevestiging en even later bij ophalen van (...) (23 years ago, 20-Jun-01, to lugnet.loc.nl)