Subject:
nieuwe trein te koop op Ibazar
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 29 May 2001 13:59:50 GMT

Ik weet niet of jullie wel eens iets kopen op Ibazar, maar hier loopt iemand
de boel gigantisch te flessen:

http://www.ibazar.nl/voirobjet.cgi?codeobjet%3dKL119412LE364347

Hier wordt een van de nieuwe treinen van S@H verkocht voor meer dan 150 piek
onder het mom van een 'zeer exclusieve trein'! (via S@H kost hij ongeveer
fl. 75,- en is volop voorradig).

Het is leuk als je iets exclusiefs hebt en het tegen een leuke prijs kan
verkopen maar dit is in mijn ogen echt asociaal.