  Re: kopen bij brickbay

(...) creditcard (...) Ik dacht dat dat Paypal nog helemaal niet werkte in Nederland? Saskia (23 years ago, 3-May-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: kopen bij brickbay

(...) Als je PayPal alleen gebruikt om te betalen is het geen probleem. Er zijn geloof ik wat problemen bij het ontvangen van geld (blijkbaar is het niet meer toegestaan om geld via een creditcardnummer op een bankrekening over te schrijven). Ik (...) (23 years ago, 3-May-01, to lugnet.loc.nl)