Re: kopen bij brickbay
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 3 May 2001 08:46:02 GMT

Dan is er ook nog PayPal. Voor betalingen is dat de handigste, snelste en
veiligste manier. Ik heb hier Enige voorwaarde is wel dat je een • creditcard
nodig hebt... Als er twee verkopers zijn met dezelfde spullen/prijzen
waarvan er 1 Paypal accepteerd dan heeft die mijn voorkeur.

-Frank

Ik dacht dat dat Paypal nog helemaal niet werkte in Nederland?

Saskia