  kopen bij brickbay

Hallo Heeft iemand ervaring met het kopen van bulk bij verkopers bij Brickbay? Ik zit er zwaar over te denken om dat eens te gaan doen, maar ik vind het betalen een beetje eng. Ik wil nl. graag gaan 'inslaan' bij een Amerikaanse verkoper. Die hebben (...) (23 years ago, 2-May-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: kopen bij brickbay

(...) Ik heb al flink wat stenen (en een paar sets) via Brickbay gekocht. Tot nu toe is het heel goed bevallen. (...) Ik heb al een paar keer geld in een enveloppe verstuurd. Als je een stevige enveloppe pakt en het geld tussen de pagina's van een (...) (23 years ago, 3-May-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: kopen bij brickbay

(...) creditcard (...) Ik dacht dat dat Paypal nog helemaal niet werkte in Nederland? Saskia (23 years ago, 3-May-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: kopen bij brickbay

(...) Als je PayPal alleen gebruikt om te betalen is het geen probleem. Er zijn geloof ik wat problemen bij het ontvangen van geld (blijkbaar is het niet meer toegestaan om geld via een creditcardnummer op een bankrekening over te schrijven). Ik (...) (23 years ago, 3-May-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: kopen bij brickbay

Ik heb een stapeltje wielen gekocht via brickbay. Die kwamen uit Noorwegen. Ik heb het geld in een envelop opgestuurd (tussen alufolie, dan zie je niet wat er in de envelop zit) en dat ging prima. Ik ook een paar keer spul bij Auczilla gekocht en (...) (23 years ago, 3-May-01, to lugnet.loc.nl)