  Re: Naar Billund!

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb geen info, want ik ben nog nooit geweest. Ik was van plan deze zomer te gaan, en ik zou willen weten of er in Legoland Billund een beetje te shoppen is. D.w.z. goede aanbiedingen of bulk. Dus als je terug (...) (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Naar Billund!

Het is alweer een paar jaar geleden ('94) maar de winkel in het park was toen niet echt boeiend. Wat souvenirs die je elders niet kan krijgen, maar geen bulk, niet echt goedkoper dan nederland en geen oude sets. Maar wie weet is het beter geworden. (...) (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)