Re: Naar Billund!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 16 Apr 2001 07:39:21 GMT

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb geen info, want ik ben nog nooit geweest. Ik was van plan deze zomer
te gaan, en ik zou willen weten of er in Legoland Billund een beetje te
shoppen is. D.w.z. goede aanbiedingen of bulk. Dus als je terug bent, hoor
ik graag je ervaringen. Of als iemand het nu al weet...

Saskia

Mijn vriendin wil me voor mijn verjaardag (vandaag) een tripje naar • Billund
geven. Nou rammelt haar Nederlands nog een beetje, dus ik mag zelf
meeregelen.
Wie heeft er tips over goede/goedkope all-in reizen, vliegtickets,
autoroutes etc?
Alvast bedankt!

Duq