  Naar Billund!

Ha! Mijn vriendin wil me voor mijn verjaardag (vandaag) een tripje naar Billund geven. Nou rammelt haar Nederlands nog een beetje, dus ik mag zelf meeregelen. Wie heeft er tips over goede/goedkope all-in reizen, vliegtickets, autoroutes etc? Alvast (...) (23 years ago, 15-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Naar Billund!

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb geen info, want ik ben nog nooit geweest. Ik was van plan deze zomer te gaan, en ik zou willen weten of er in Legoland Billund een beetje te shoppen is. D.w.z. goede aanbiedingen of bulk. Dus als je terug (...) (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Naar Billund!

Het is alweer een paar jaar geleden ('94) maar de winkel in het park was toen niet echt boeiend. Wat souvenirs die je elders niet kan krijgen, maar geen bulk, niet echt goedkoper dan nederland en geen oude sets. Maar wie weet is het beter geworden. (...) (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Naar Billund!

"Duq" <Duq@nlgateway.net> wrote in message news:GBtuxw.76n@lugnet.com... (...) Billund (...) Gefeliciteerd :-) De laatste keer dat ik in Billund was is alweer zo'n 12 jaar geleden, dus ik heb helaas weinig info hoe je het handigste daar kunt komen. (...) (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Naar Billund!

Gefeliciteerd met je verjaardag, Ik ben vorig jaar met de pinksteren voor het eerst naar billund geweest. Het was er toen niet echt druk,geen lange wachtrijen.wij hebben het gecombineerd met een weekje denemarken en zijn dus met de auto geweest. (...) (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Naar Billund!

(...) Mmm, dan weet ik in ieder geval dat ik geen grote zak met geld mee hoef te nemen :-) Maar we willen het sowieso een keer zien, dus we gaan toch maar wel denk ik. Groet Saskia (23 years ago, 16-Apr-01, to lugnet.loc.nl)