  Paypal

Hallo allemaal, Even een kort follow-up bericht nav mijn vorige mbt Paypal problemen. Conclusie is dat er via een truc wel aan het geld te komen is. Deze oplossing is in de nieuwsgroep gepost (met dank aan Klaas). Helaas hebben ze van mijn account (...) (23 years ago, 9-Apr-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Paypal

Toch even een nuance op dit bericht. Mijn ervaring bij verkopen buiten nederland is toch dat veel mensen graag PayPal gebruiken. Heel snel, heel makkelijk. 'Men' koopt vlotter en vanwege de lage transactiekosten wordt er (bij mij althans) gemiddeld (...) (23 years ago, 11-Apr-01, to lugnet.loc.nl)