Subject:
Paypal
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 9 Apr 2001 12:49:20 GMT

Hallo allemaal,

Even een kort follow-up bericht nav mijn vorige mbt Paypal problemen.

Conclusie is dat er via een truc wel aan het geld te komen is. Deze
oplossing is in de nieuwsgroep gepost (met dank aan Klaas).

Helaas hebben ze van mijn account een chaos gemaakt .... het geld dat stond
te wachten om door mij geaccepteerd te worden is verdwenen. Kortom mijn
advies is om Paypal alleen te gebruiken voor betalingen en niet voor
ontvangsten!

Groet,
Ton