  Re: Paypal

hallo Ton en alle anderen, Ik heb het PROBLEEM OPGELOST, hieronder de beschrijving. Voor meer info en/of het misbruiken van mijn rekening om in ieder geval je PayPal geld hierheen te krijgen: mail me even vertrouwelijk. PayPal is inderdaad gestopt (...) (24 years ago, 31-Mar-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: Paypal

(...) Ik vrees wel dat ze dit gat gaan dichten zodra ze er achter komen, het lijkt mij niet safe om dit op de langere termijn te gebruiken. Het wordt misschien door Paypal ook als "Valsheid in geschrifte" gezien. Groeten, M. Moolhuysen. (24 years ago, 31-Mar-01, to lugnet.loc.nl)