    Nieuwe Lego —Lex Ensing
   Hallo mensen, Vandeweek maar eens in de speelgoedwinkels naar de nieuwe Lego sets gekeken (helaas nergens meer een catalogus te vinden). Geen idee wat ik er nou weer van vinden moet. Castle en town fan die ik ben, was er niet veel soeps eigenlijk. (...) (24 years ago, 17-Mar-01, to lugnet.loc.nl)

        Re: Nieuwe Lego —Casper van Nimwegen
   Lex... als mede Town en Castle liefhebber deel ik je ongenoegen met het huidige assortiment van LEGO... De poppetjes bij Creator lijken wel mislukte Playmobile poppetjes...Bionicle ziet er wel grappig uit, maar iets fatsoenlijks er mee bouwen lukt (...) (24 years ago, 17-Mar-01, to lugnet.loc.nl)