Re: Nieuwe Lego
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 17 Mar 2001 14:41:46 GMT

Lex... als mede Town en Castle liefhebber deel ik je ongenoegen met het
huidige assortiment van LEGO...
De poppetjes bij Creator lijken wel mislukte Playmobile poppetjes...Bionicle
ziet er wel grappig uit, maar iets fatsoenlijks er mee bouwen lukt niet...
Star Wars, opzich hele leuke sets, zijn vrijwel nergens te koop aangezien
geen enkele speelgoed winkel zijn vingers nog aan Star Wars spullen wil
branden.

Wat ik wel grappig vind, zijn de life on Mars sets. Misschien zijn vooral de
grotere sets wat te duur in vergelijking met wat je krijgt, maar bij de
volgende LEGO uitverkoop zal ik waarschijnlijk wel wat van die serie kopen.
Het meest optimistisch ben ik over de Moviemaker sets... dat ziet er wel
gaaf uit. Via LEGO-direct kan je ze al bestellen, begin april wordt je
bestelling dan verzonden...
Casper (Lugnut #196).