  nieuwe robotics in aankomst !!!

Wat ik gisteren nog vergeten was te vermelden dat ik ook in de winkel waar ik Bionicle gevonden heb, een videoband meekreeg die als presentatiemateriaal in de winkel moet dienen (gelukkig voor mij hadden ze geen monitor en video voor in de winkel). (...) (24 years ago, 7-Feb-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: nieuwe robotics in aankomst !!!

Een poosje geleden hebben wat plaatjes van 2001 sets in deze nieuws groepen rond gezworven. Een daar zat iets tussen wat jij beschrijft. maar het kan ook brickshelf geweest zijn. in elk geval de plaatjes waren in strijd met de statuten van (...) (24 years ago, 8-Feb-01, to lugnet.loc.nl)