Re: nieuwe robotics in aankomst !!!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 8 Feb 2001 18:00:49 GMT

Een poosje geleden hebben wat plaatjes van 2001 sets in deze nieuws groepen
rond gezworven. Een daar zat iets tussen wat jij beschrijft. maar het kan
ook brickshelf geweest zijn. in elk geval de plaatjes waren in strijd met de
statuten van brachshelf of lugnet en zijn verwijderd.

Groet Michel Roijen

"Pieter Houba" <houba@casema.net> schreef in bericht
Wat ik gisteren nog vergeten was te vermelden dat ik ook in de winkel waar
ik Bionicle gevonden heb, een videoband meekreeg die als
presentatiemateriaal in de winkel moet dienen (gelukkig voor mij hadden ze
geen monitor en video voor in de winkel).
Gistreavond laat nog even gekeken.....en wat zag ik tot mijn verrassing: • een
filmpje waarin nieuwe robots aangekondigd werden. De Robots waren zelf ook
te zien en ze deden mij erg denken aan iets dat ik bij MIT op de site • gezien
heb, nl. Crickets. Deze moeten als ze met 2 of meer zijn met elkaar kunnen
communiceren. Programmeerbaar vanaf de PC. Prijsindicatie werd gegeven in • US
dollars. Als ik het goed herinner ±50 dollar.
link (afkomstig van linkpagina lugnet):
http://fredm.www.media.mit.edu/people/fredm/projects/cricket/

Of had iemand al eerder van deze robots gehoord? Volgens mij is dit een • hele
serie robots die een stuk goedkoper zijn dan RIS 1.5. (Communicatie met de
PC gaat door even een USB kabel aan tesluiten en het programma van de PC
naar de Cricket door te geven).

Groeten,

Pieter