Re: PayPal weer dikke ellende !! - stop met gewauwel svp -
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 4 Jan 2001 23:28:20 GMT

Duq,

Ooit gehoord van 'witte' bijbaantjes ? Die mogelijkheid was je even
vergeten te vermelden.

Duq schreef:

Zeg meneer Kooiker, je maakt mij niet wijs dat je 186 dozen technisch LEGO
kan kopen als arme student die van de Stufi moet leven, dus biecht eens op:
wat voor zwarte/grijze bijbaantjes heb je??? ;-)

Duq (Voormalig arm student, nu met baan en de schulden van toen aan het
afbetalen.....)

En volgens mij nog steeds arm. Anders kwam je je koopafspraken wel na

Verder vind ik dat deze onzin niet in deze nieuwsgroep thuishoort,
zullen we stoppen en indien nodig 1-op-1 eventueel gezellig gewauwel
voortzetten ?

Groetjes,
Klaas H. Meijaard

"Eelco Kooiker" <eelco@kooiker.demon.nl> wrote in message
Als student heb ik geen inkomen (behalve dan die studiefinanciering) en • kan
ik dus geen VISA-kaart aanvragen.