Re: PayPal weer dikke ellende !!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 27 Dec 2000 18:56:24 GMT

Visa hanteert veel strengere eisen voor kaarthouders als Mastercard... via
oa Postbank is het erg eenvoudig om een Mastercard te krijgen.

Strenge eisen? Een loonstrookje is al voldoende om een VISA card aan te vragen.
Ik had de mijne al binnen een week.
Groeten,
Jay

Ps. check out my stuff here:http://www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=Jay