  Re: PayPal weer dikke ellende !!

(...) En dat is meteen het probleem voor een aantal mensen ('k weet't, de meeste mensen hebben een baan). Als student heb ik geen inkomen (behalve dan die studiefinanciering) en kan ik dus geen VISA-kaart aanvragen. Bij de postbank kon ik wel (eerst (...) (24 years ago, 2-Jan-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: PayPal weer dikke ellende !!

Zeg meneer Kooiker, je maakt mij niet wijs dat je 186 dozen technisch LEGO kan kopen als arme student die van de Stufi moet leven, dus biecht eens op: wat voor zwarte/grijze bijbaantjes heb je??? ;-) Duq (Voormalig arm student, nu met baan en de (...) (24 years ago, 4-Jan-01, to lugnet.loc.nl)

  Re: PayPal weer dikke ellende !! - stop met gewauwel svp -

Duq, Ooit gehoord van 'witte' bijbaantjes ? Die mogelijkheid was je even vergeten te vermelden. Duq schreef: (...) En volgens mij nog steeds arm. Anders kwam je je koopafspraken wel na ...... Verder vind ik dat deze onzin niet in deze nieuwsgroep (...) (24 years ago, 4-Jan-01, to lugnet.loc.nl)