Re: LUGNET Member Packet
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 30 Oct 2000 18:56:46 GMT

eigenlijk geen slechte vraag, ik heb ook mijn pakketje nog niet in de post
gekregen!!

member sinds 27 july 2000!!  Pause/Lugnet sinds 1996

Hmm even aan Todd vragen

Dave

"Eelco Kooiker" <eelco@kooiker.demon.nl> wrote in message
Hallo,

Ik ben al een tijdme lid van Lugnet en heb op 28 sept. 2000 een emailtje
gehad met password en de mededeling dat het Lugnet Member Packet op de • post
werd gedaan.

Ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Hoe lang duurde het voordat • jullie
het Member Packet binnenkregen?

Vriendelijke groeten,

Eelco Kooiker
http://www.kooiker.demon.nl/eelco/