    Re: oplaadbare batterij —Guido Heunen
   Hoi, Ik heb nu echter wel win98 geinstalleerd. Zou dat het probleem kunnen zijn? Ik heb vandaag en duracell 9V batterij gekocht en mijn toren knippert nog steeds, maar verder gebeurd er niets. Ik heb een scanner aan een printerpoort hangen maar die (...) (24 years ago, 24-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

        Re: oplaadbare batterij —Eelco Kooiker
   (...) Mij ook. Daar heb ik nog nooit van gehoord. (...) Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Wat dat betreft ben ik een leek op het gebied van programmeren. Ik zal het eens aan mijn broer vragen. Die is informatica-student en zou het toch moeten (...) (24 years ago, 25-Oct-00, to lugnet.loc.nl)