Re: oplaadbare batterij
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 24 Oct 2000 17:44:43 GMT

Hoi,

Ik heb nu echter wel win98 geinstalleerd. Zou dat het probleem kunnen zijn?
Ik heb vandaag en duracell 9V batterij gekocht en mijn toren knippert nog
steeds, maar verder gebeurd er niets.

Ik heb een scanner aan een printerpoort hangen maar die staat niet aan. Evenals
een printer. Mijn modem is intern op een PCI aangesloten.

Ik heb de zelfde muis als vroeger, toen de cm het wel nog deed.

Zou mijn cm kapot zijn. Lijkt mij sterk. Ik meen mij te herinneren dat ik oook
de cm zag knipperen toen ik voor het eerst mijn oplaadbare batterijen erin
deed. Misschien lopen deze snel leeg. Even uitproberen.

Trouwens, Eelco, ik heb jou cmexplorer 2.1 op win98 staan en daar komt die
fout vandaan, maar wat het is?

Guido