  Re: oplaadbare batterij

(...) Ik denk dat daar ook een probleem zit. Zodra een ander apparaat reageert op de lego-commando's raakt het programma van slag. (...) Ik heb al meer programma's gezien in NQC die echt heel bijzonder waren en niet met de standaart software kunnen. (...) (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Ah, vind net de site (URL) via een newsgroup (NQC 2.2, r2 released), waar alles op staat. Eelco Kooiker (URL) (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Inderdaad dat is de site :-) Vooral de proximity sensor is erg tof. En natuurlijk met de nieuwe firmware datalogs terugzenden en verwerken! (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

Hoi, Ik heb nu echter wel win98 geinstalleerd. Zou dat het probleem kunnen zijn? Ik heb vandaag en duracell 9V batterij gekocht en mijn toren knippert nog steeds, maar verder gebeurd er niets. Ik heb een scanner aan een printerpoort hangen maar die (...) (24 years ago, 24-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Mij ook. Daar heb ik nog nooit van gehoord. (...) Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Wat dat betreft ben ik een leek op het gebied van programmeren. Ik zal het eens aan mijn broer vragen. Die is informatica-student en zou het toch moeten (...) (24 years ago, 25-Oct-00, to lugnet.loc.nl)