  oplaadbare batterij

Hoi, Heeft iemand een cybermaster voledig werken op oplaadbare batterijen? Ik heb een setje (6) van 1600mAH AA en een 9V blok van 150mAH. Als ik iets naar de cybermaster verstuur licht het ledje van de radio-toren wel op maar verder krijg ik geen (...) (24 years ago, 22-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

Hallo Guido, Ik heb mijn CM ook op accu's lopen. MEESTAL (!) geen probleem. Is de batterij van de toren wel goed opgeladen? In mijn eigen programma's (in Visual Basic) heb ik soms ook het probleem dat de computer CM of MS niet kan vinden. (Ik heb (...) (24 years ago, 22-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

Hoi Eelco, Wat voor een oplaadbare batterijen gebruik jij dan (mAH?). Ik gebruik de cybermaster explorer van jouw (oude versie). Die start wel op maar zegt verder niets meer. Je hebt daar een optie: cable ok, tower ok, unit ok. Ik vraag me af waarom (...) (24 years ago, 22-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

Guido (...) 1,5V AA: Philips 700 mAh en Philips 1600 mAh 9V Blok: Ucar 110mAh (...) Heb je nog andere apparaten aan je comport aangesloten? Ik heb bij mij ontdekt dat als ik er mijn modem of mijn Spaceball aan heb, ik allerlei vreemde dingen krijg (...) (24 years ago, 22-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Heb hier in mijn Cybermaster 6* 1.2V / 1100mAh Panasonic's, in de tower gewoon Duracel 9v. Die combinatie werkt ook perfect voor RCX en Scout. (...) Ik had een poosje terug ook problemen toen ik mijn Logitech seriele muis gebruikte... na (...) (24 years ago, 22-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Ik denk dat daar ook een probleem zit. Zodra een ander apparaat reageert op de lego-commando's raakt het programma van slag. (...) Ik heb al meer programma's gezien in NQC die echt heel bijzonder waren en niet met de standaart software kunnen. (...) (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Ah, vind net de site (URL) via een newsgroup (NQC 2.2, r2 released), waar alles op staat. Eelco Kooiker (URL) (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Inderdaad dat is de site :-) Vooral de proximity sensor is erg tof. En natuurlijk met de nieuwe firmware datalogs terugzenden en verwerken! (24 years ago, 23-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

Hoi, Ik heb nu echter wel win98 geinstalleerd. Zou dat het probleem kunnen zijn? Ik heb vandaag en duracell 9V batterij gekocht en mijn toren knippert nog steeds, maar verder gebeurd er niets. Ik heb een scanner aan een printerpoort hangen maar die (...) (24 years ago, 24-Oct-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: oplaadbare batterij

(...) Mij ook. Daar heb ik nog nooit van gehoord. (...) Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Wat dat betreft ben ik een leek op het gebied van programmeren. Ik zal het eens aan mijn broer vragen. Die is informatica-student en zou het toch moeten (...) (24 years ago, 25-Oct-00, to lugnet.loc.nl)