Re: Voorstel
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 24 Mar 1999 21:51:10 GMT

Hi Ardjan,

Dat je in Wenen woonde wist ik al, ik loop hier al enige tijd rond, maar steek
niet zo vaak mijn vinger op en ik zet ook weinig te koop op het net. Het meeste
raak ik op de clubdagen wel kwijt. Ik had van Erik wel gehoord dat Lugnet er was,
maar ik was er nog niet naar wezen kijken.
Maar voor de oproep van de Franse LEGO groep heb ik voorzichtig tegen gestemd.
Waarom een typische vergaande versnippering veroorzaken, zodat je alleen maar
langer on line moet blijven en probeer maar eens een hebreeuwse groep te lezen.
Ja ja en dan hebben ze in utrecht weer een Utrecht groep met alle bekende namen.
Terwijl er maar twee wonen, erik en ik.
Groetjes Nico