Re: Voorstel
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Wed, 24 Mar 1999 20:22:49 GMT

Op een zekere dag, te weten Wed, 24 Mar 1999 14:02:52 GMT, klom "Mark de
Kock" <mkock@tulip.com> in het toetsenbord en schreef ons:

Nico,
de reden dat we alleen lugnet.loc.nl gebruiken is dat we gewoon met te
weinigen zijn om de subgroepen waardig te maken. Gewoon alle Nederlanders in
.loc.nl
Natuurlijk blijven we gewoon andere nieuwsgroepen volgen (zoals .general)

Kunnen we niet Todd vragen of hij de rest van de lugnet.loc.nl.*-boom
weghaalt? Dan komen de nederlanders automatisch naar deze groep...
En als er ooit eens zo'n 200 posts per dag voorbij komen, kunnen we altijd
nog splitsen...

Groetjes, Ardjan
  ...is Nederlander, woont in Wenen...

-----
Ardjan's YALP (Yet Another Lego Page) at
http://unet.univie.ac.at/~a8705125/ardjan