  Re: Legokrant

(...) Volledig mee eens. Het is misschien ook wel leuk om ze op de webpagina van De Bouwsteen te zetten. Ik heb al een mailtje gestuurd met het idee. Ik weet natuurlijk niet of ze daar wel ruimte voor hebben. Zodra ik antwoord heb horen jullie dat (...) (24 years ago, 30-Aug-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legokrant

"Eelco Kooiker" <eelco@kooiker.demon.nl> wrote in message news:G04CoF.JBL@lugnet.com... (...) De (...) horen (...) Ik weet niet of "De Bouwsteen" voldoende ruimte zal hebben, de meeste providers geven ongeveer 20 a 25 MB aan schijfruimte... Na een (...) (24 years ago, 30-Aug-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legokrant

(...) eens lief aankijken, die heeft er wel een en volgens mij ook nog wel een stapel lego kranten... Groeten, Wessel (24 years ago, 6-Sep-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legokrant - A3 scanner

Ik zal me er ook mee bemoeien. Ik heb 2 scanners die A3 aankunnen (logitech Freescan en Colorscan, A4-breed). Ik kan er tijdelijk één ter beschikking stellen aan wie de tijd (en hard-disk ruimte) heeft om het scanwerk te doen. Jan-Albert weet te me (...) (24 years ago, 10-Sep-00, to lugnet.loc.nl)

  Re: Legokrant - A3 scanner

Sorry, correctie: Deze scanners zijn A5 breed (of hoog), dus toch niet zo bruikbaar. Je kan er 2 lange scans van boven naar beneden mee maken, zodat een linker en rechter deel van de pagina's ontstaat. Overigens: heeft iemand al geprobeer om met het (...) (24 years ago, 10-Sep-00, to lugnet.loc.nl)