Re: Technic Silver Champion
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 6 Jul 2000 21:32:46 GMT

Eelco Kooiker <eelco@kooiker.demon.nl> schreef in berichtnieuws
FxA8rM.ws@lugnet.com...
Weer iemand al wanneer the Lego Technic 2000-sets verkrijgbaar zijn in
Nederland?

De nieuwe lego-technic set's zullen vanaf eind augustus 2000 verkrijgbaar
zijn (dit zijn: 8305, 8307, 8279, 8457 en 8458) De verkoopsprijs zal
waarschijnlijk ca.  fl 359,95 zijn. (aan de prijs te zien zal hij een stuk
groter zijn als de 8448)

Ik ben vooral nieuwsgierig naar 8458 (Silver Champion). Dit zou
een "Collectors Item" zijn. Betekend dit dan dat er maar een bepaalde • oplage
komt (waardoor hij dus misschien slecht verkrijgbaar is) of is dit een • soort
nieuwe groep technic-modelen? (Soort Technic Modelteam :-))

Bij mij als winkelier is hier nog niets van bekend. Ik heb afgelopen maandag
de vertegenwoordiger van Lego op bezoek gehad maar ook deze heeft er niets
speciaals over gezegd.

Is er ook al bekend of er een versnellingsbak in het model zit, of wordt • de
V10 rechtstreeks vanaf het differentieel aangedreven? Ik heb daar nog • nergens
iets over zien staan. Het zou toch jammer zijn als het "alleen" maar een • groot
model is met het "technische" van het eerste de beste technic-lego • autootje.

Met vriendelijke groet,

Eelco Kooiker
http://www.kooiker.demon.nl/eelco/

Groeten