Re: Legoproducten rest 2000
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Thu, 8 Jun 2000 19:27:40 GMT

De MF past inderdaad niet in deze serie. Maar pikant detail is dat Barry
zijn indeling baseert op de indeling in het officiele dealerboek voor de
benelux. (Hij heeft het me laatst toevallig laten inzien.) De 'fout' zit dus
bij LEGO; over verwarrend gesproken.

Eric Brok

Manfred Moolhuysen <moom@nospamchello.nl> schreef in berichtnieuws
FvHpI3.HG9@lugnet.com...
Hallo Barry:

Bedankt voor je lijst. Even een schoonheidfoutje corrigeren:

Jij hebt (per ongeluk) doos nummer 7190 Millennium Falcon als onderdeel • van de
"Star Wars Ultimate Collector's Series" genoemt. Deze set maakt echter • geen
deel uit van deze serie, maar is (ook in omvang en details) een onderdeel • van
de normale "Episode IV" serie, waar ook de dozen 7110 Landspeeder, 7140 • X-wing
Fighter en 7150 TIE Fighter & Y-wing deel van uitmaken.
Het klinkt misschien een beetje muggezifterig, maar ik dacht dat je met • deze
kleine verwarring toch valse hoop/verwachtingen kunt scheppen. Ik heb • namelijk
al plaatjes van de Millennium Falcon gezien, begrijp je :-)

http://www.lugnet.com/pause/search/?query=7190&submit=Set+Search

Met vriendelijke groet, M. Moolhuysen.