Subject:
Legoproducten rest 2000
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 28 May 2000 19:01:24 GMT

Beste medelego-fan(s),

Hierbij een overzicht van de nog te verwachten producten van 2000

Eind mei 2000
Star Wars
7155 Trade Federation AAT
7184 Trade Federation MTT

Eind juni 2000
Baby
2524 Supersnelle speelvriendjes
2526 Tim & Tom's avontuur
2589 Timmy op tournee
2591 Vrolijke ontdekkingsreis
Duplo
2825 Netty en de witte luilakken
2827 Lees, luister en speelset "het aardbeienfastival"
Technic
8509 Roborider Swamp
8510 Roborider Lava
8511 Roborider Frost
8512 Roborider Onyx
8513 Roborider Dust
8514 Roborider Power
8515 Robo wheels

Eind augustus 2000
Baby
2592 Baby Mickey en Baby Minnie Stapel en Leerpret
2593 Baby Mickey stapel en leerpret
2594 Baby Mickey en Baby Minnie Er op uit
2107 Super schildpad
Action Wheelers
2904 Motor
2909 Helikopter
2912 Razende Racewagen
2913 Werk in uitvoering
2914 Reddingsbasis
2916 Mijn eerste robot
Mickey Mouse
4164 Mickey's brandweerauto
4165 Minnie's verjaardagsfeestje
4166 Mickey's garage
4167 Mickey's woonhuis
Race
6519 Turbo tiger
6602 Scorpion Buggy
6616 Speed dragster
6714 Rocket dragster
Adventures
5921 Onderzoeksvlucht
5934 Dinospeurder
5935 Eiland hopper
5955 Dino vallenzetter
5975 T-Rex transport

Eind september 2000
Duplo
2942 Speelhuis
Duplo trein
2931 Duw locomotief
2932 Speeltrein met motor
2933 Luxe speeltrein met motor
2934 Combipack met rechte en gebogen rail
2936 Station
2937 Extra wagon
2938 Tunnel
Scala
3148 Carla's kampeerplek
3149 Speelhuis
3150 Hondenspeelplaats
3151 Emma op pad
3152 Speelkamer voor baby Thomas
3155 Olivia in avondjurk
3156 Dameskleding
3157 Meisjeskleding
3158 Christian in stoere outfit
3159 Party pakket
Star Wars collectors
7181 TIE Interceptor
7190 Millennium Falcon
7191 X-Wing Fighter
Technic
5206 Speedcomputer
8279 4WD X-Track
8305 Duel bikes
8307 Stunt race
8457 Tracktor pulling
8458 Silver champion

Wanneer er nieuwe cd-roms uitkomen is nog niet bekend.
Wanneer de uitbreidingssets voor de mindstorms uitkomen is nog niet bekend.
Verkoopprijzen van de hier vermelde artikelen zijn nog niet bekend.

Voor zover bekend zal golf mei en golf juni tegelijk geleverd worden binne
afzienbare tijd. Zodra deze binnen zijn zal ik het laten weten.

Met vriendelijke groet
Barry Lamers
Pokkie Pokkie Speelgoed
http://home.planet.nl/~lamer150