Subject:
Servicezakjes vanaf nu 'zolang de voorraad strekt'!
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 29 Feb 2000 09:26:07 GMT

Hoi,

Ik heb de afgelopen maand een flink aantal servicepacks besteld. Vorige week
kreeg ik nog te horen van een medewerkster dat het geen probleem was deze nog
te bestellen.
Echter- gisteren kreeg ik, samen met mijn bestelling, een brief van LEGO
consumenten afdeling:

Beste LEGO fan,

Vanaf 1 januari 2000 staan er in de LEGO catalogus geen servicezakjes meer
afgebeeld.
Onze Service afdeling levert u, zolang de voorraad strekt, nog de
servicezakjes die op de bijlage staan afgebeeld.
Indien u in de toekomst losse elementen nodig heeft die niet in de service
zakjes bevinden dan verzoeken wij u aan de hand van een fotocopie te laten
weten welke onderdelen defect zijn of kwijtgerakt etc. Onze service afdeling
zal dan voor u kijken of wij deze losse onderdelen kunnen leveren!
Graag willen wij er u op attenderen dat wij minimaal 5 aanvragen en maximaal
20 aanvragen accepteren. Mochten er kosten aan verbonden zijn dan laten wij u
dat altijd van te voren weten met een prijsofferte en levertijd.

Wij hopen dat u begrip heeft voor deze gang van zaken en wensen u en uw gezin
nog heel veel LEGO speelplezier.

Met vriendelijke groeten,
LEGO Benelux BV, afdeling consumenten service

Als bijlage copieen van de 1999 servicepacks met notities:
5088, 5023 niet meer leverbaar.

Kortom, servicepacks zolang de voorraad strekt, losse onderdelen zijn
bestelbaar (even gebeld om te vragen wat er precies bedoeld wordt met de min.
5 max 20 regeling: '1 aanvraag' = 'x keer 1 specifiek onderdeel')

groeten,
Frank