Subject:
Het Ultime LEGO Boek
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Tue, 29 Feb 2000 09:03:33 GMT

(FYI)
Gekocht bij de Slechte in Eindhoven:

Titel: Het Ultime LEGO Boek
Ondertitel: (Ontdek de wereld van LEGO)
Uitgever: Dorling Kindersley (Engeland)
Ned. uitgever: ADC
ISBN: 90-5561-291-X
Scan voorkant: http://ucoms.novice.nl/legoboek.jpg

Ik moet zeggen dat ik hier erg blij mee ben!
Het boek bevat een tijdlijn van de geschiedenis van LEGO, schitterende
foto's van veel (Legoland) modellen, bouwprocessen van bijvoorbeeld Mount
Rushmore, Empire State, Vrijheidsbeeld, Opera van Sidney, ontwerpproces van
Rock Raiders, etc.

--
Greetingz...

Sjaacko