  Aan al de AFOL's in NL

Hallo Bij deze wou ik de kans nemen om aan iedereen een Prettige kerst, en een gelukkig nieuwjaar/eeuw/millenium toe te wensen. Ik hoop dat jullie veel Lego onder de boom vinden... !!!! Met veel dank aan de mensen die mij hebben vertrouwen met hun (...) (25 years ago, 25-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: Aan al de AFOL's in NL

Dave en beste collega's, Idem! Hele fijne dagen, eet niet te veel. Groet, Ton Dave Jost <djost@cybertrails.com> wrote in message news:FnA9xz.4L0@lugnet.com... (...) een (...) elkaar (...) (25 years ago, 25-Dec-99, to lugnet.loc.nl)