Re: Aan al de AFOL's in NL
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sat, 25 Dec 1999 09:08:45 GMT

Dave en beste collega's,

Idem!

Hele fijne dagen, eet niet te veel.

Groet,
Ton
Dave Jost <djost@cybertrails.com> wrote in message
news:FnA9xz.4L0@lugnet.com...

Hallo

Bij deze wou ik de kans nemen om aan iedereen een Prettige kerst, en een
gelukkig nieuwjaar/eeuw/millenium toe te wensen.

Ik hoop dat jullie veel Lego onder de boom vinden... !!!!

Met veel dank aan de mensen die mij hebben vertrouwen met hun Lego/geld
zaken.. zoals Mark, Ton, Eric, Jos, Sybrand, Gerard en diegene die ik niet
heb genoemt je weet wie je bent. Ik ben je echt niet vergeten.!! Het was • een
geweldig jaar voor mij en de Lego verzameling die enorm geroeit is en waar
ook sommige van jullie geweldig aan mee hebben geholpen!!!

Het internet heeft ons bijeengebracht en het Lego verzamelen heel erg
geholpen... In het nieuwe jaar ben ik beschikbaar en wil ik iedereen graag
van dienst zijn en helpen met hun hobby om de gaafste verzameling bij • elkaar
te scharrelen...

Happy holidays en de groeten

Dave en familie...