    Re: LEGO goedkoop bij Intertoys —Rengenier Mulder
   (...) Hier in Hengelo hadden ze nog een hele stapel. En ook nog een aantal Search Subs voor fl. 60.- Is 8432 nou echt zo de moeite waard? Ik schat hem op zo'n 250 onderdelen (staat niet op Lugnet) en dan is fl. 50.- niet eens zo geweldig voor een (...) (25 years ago, 19-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

        Re: LEGO goedkoop bij Intertoys —Remy de Prez
   (...) Ik moet zeggen dat ik het wel een briljante aanbieding vind. Bekijk voor de aardigheid de review van een echte Lego Technic fan hier maar eens: (URL) die pagina zitten er 471 onderdelen in, dus dat is niet al te slecht voor 50 piek. Voor de CD (...) (25 years ago, 19-Dec-99, to lugnet.loc.nl)