Re: LEGO goedkoop bij Intertoys
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Sun, 19 Dec 1999 00:05:53 GMT

In lugnet.loc.nl, Jaco van der Molen writes:

Ik heb toch nog set 8432 kunnen bemachtingen. Bij Intertoys in Leiden hadden
ze er nog één! En een leuk zwart cap met legologo.
Hier in Hengelo hadden ze nog een hele stapel. En ook nog een aantal Search
Subs voor fl. 60.- Is 8432 nou echt zo de moeite waard? Ik schat hem op zo'n
250 onderdelen (staat niet op Lugnet) en dan is fl. 50.- niet eens zo geweldig
voor een aanbieding. Of is die CD zo goed?

8482 Cybermaster Basis fl. 199.- !!! (was 449.-)
Die waren helemaal op, ook in de omringende plaatsen vertelde men. Het schijnt
een deal met LEGO te zijn geweest waarom ze zo goedkoop zijn. Ze zullen dus
wel uit het assortiment gaan, want ze verwachtten ook niet om nog nieuwe te
krijgen.
Weet iemand misschien waar ze nog wel verkrijgbaar zijn, want voor deze prijs
zou ik er graag een willen hebben (dan moet de Mindstorms maar tot het volgend
millenium :-) wachten).

Oh, ja: bij besteding van 25 gulden of meer kan je een leuke cap krijgen
Ik heb nog wel een 8480 Space Shuttle gescoord voor fl. 200.- maar was
vergeten dat je een cap kon krijgen.

Groeten Rengenier