  LEGO Speelgoed van de Eeuw

Hallo allemaal, Ik hoorde dat "LEGO Speelgoed van de Eeuw" is geworden. Dit was te verwachten, maar... ik heb hier zeer weinig van gezien, gelezen of gehoord. Iemand anders misschien? Is dit (BTW) alleen in Nederland of zijn er meer landen waar (...) (25 years ago, 13-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: LEGO Speelgoed van de Eeuw

(...) Ik heb ergens een lijst gezien met tig awards die lego gekregen heeft.. slashdot IIRC. Ah yes. (URL) (25 years ago, 13-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: LEGO Speelgoed van de Eeuw

(...) Jasper (25 years ago, 13-Dec-99, to lugnet.loc.nl)

  Re: LEGO Speelgoed van de Eeuw