Subject:
LEGO Speelgoed van de Eeuw
Newsgroups:
lugnet.loc.nl
Date:
Mon, 13 Dec 1999 07:45:31 GMT

Hallo allemaal,

Ik hoorde dat "LEGO Speelgoed van de Eeuw" is geworden.
Dit was te verwachten, maar... ik heb hier zeer weinig van gezien, gelezen
of gehoord. Iemand anders misschien?

Is dit (BTW) alleen in Nederland of zijn er meer landen waar "Speelgoed van
het jaar" verkiezingen worden gehouden?
--
Greetingz...

Sjaacko